Onderwerp : [Adromapsp] Mien tube week 30

Auteur : mien100231
E-mail : mien100231 op kpnmail.nl
Datum : Wo Jul 27 11:14:43 CEST 2022

Goede morgen allemaal
Hier bij mijn weektube weer mee gestuurd, leuke plaatjes Aad
Gaat alles goed bij jullie jullie krijgen wel mooi weer gelukkig maar
Wij mogen hier ook niet klagen Maar de een vind het lekker en een ander te warm
Het is nooit goed voor allemaal jammer
Voor Mijn mag het warm zijn , als het zo ongeveer 30 tot 35 graden is geniet ik volop
Maar daarom hen ik het bijna altijd koud. dat ligt aan de bloedsomloop
en die hapert nog al en de bloedverdunner helpt wel wat gelukkig
Wens jullie allemaal een fijne week en veel gezondheid
Mien

[%Attachment_List]
[%Signature]