Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do Jun 2 10:14:19 CEST 2022

*/Hallo allemaal een goede morgen./*
*/Het blijft vandaag zonnig met af en toe wat bewolking ./*
*/Ziet er best goed uit alleen de luchtvochtigheid is hoog ./*
*/Wel jammer ,...daar heb ik nu last van , dus spring vandaag niet hoog
van de toren :-))/*
*/En het trainen laten we vandaag even zitten./*
*/Eddy heeft een bromscooter en vanaf 1 juli is een helm verplicht./*
*/Nou hij was het daar niet mee eens , ik koop wel een fietshelm ,/*
*/moet zo,n gek ding niet op mijn hoofd ,
/*
*/maar helaas dat geeft hem ook een boete , net zoals zonder helm ./*
*/Maar gisteravond ging hij  overstag en toch een hem een besteld op
internet .en komt vandaag binnen .
/*
*/De boete die bedraagt 95 euro en de helm is in bedrag 49.95 euro ))/*
*/Vanmorgen kwam de thuishulp en haar man heeft ook een bromscooter ,/*
*/toen we dat vertelde moest ze lachen , dat wil hij niet , maar ook
haar man zal er aan moeten./*
*/Ook zo is de Wet , die we toch moeten naleven./*
*/Maar we hebben er vanmorgen toch om moeten lachen dat we hetzelfde
hadden met de mannen ./*
*/Eddy gebruikt de scooter niet veel meer , maar je moet de helm straks
ophebben./*
*/En we weten niet hoelang hij er nog oprijd ./*
*/Ik groet jullie en maak er een leuke dag van./*
*/Zieken beterschap en hou het gezond en geniet van het volle leven ./*
*/Groetjes van Dini de R