Onderwerp : [Adromapsp] Re: Vraagje

Auteur : Rita van de Graaf
E-mail : graafzz4 op planet.nl
Datum : Wo Jun 8 17:57:45 CEST 2022

Hallo Anna, zit hij er niet standaard in bij je verlopen?
Ander ga je naar verloop bewerken, zoek een verloop waar wit inzit, of klik op aangepast en voeg wit toe.
dan schuif je alle kleurtjes weg tot je alleen wit overhoud, dan ga je naar dekking en schuif dat lager tot het naar je zin is. Probeer maar...Groeten van Rit op ...