Onderwerp : [Adromapsp] Goedemorgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Jun 14 09:43:27 CEST 2022

Hallo allemaal een goede morgen .

Het is weer een weertje om te zoenen , en straks gaan we even het stadje
in .

We wilde vanmiddag gaan , maar word me dan iets te warm.

Vanmorgen maar eerst aan het fröbelen geweest .

Een achtergrond en daar een masker overheen en dan een leuke tube .

Je ziet deze dame is in hoge sfeer , in de wolken,... op vakantie .

Thuiszorg was vroeg een jongen , die Stan heet, die voor fysio therapeut
leert .

Hij heeft zijn diploma verpleegkundige al gehaald maar wilde verder .

Een hele jonge knaap nog net in de 20 .

Ik denk er niets meer bij , in het ziekenhuis komen ze je ook wassen ,

en waarom dan niet thuis .

Hij blijft altijd even zitten om te kletsen .

We drinken zo eerst nog koffie en dan nemen we toch de kuierlatten maar.

Vannacht ging het beter als de vorige nacht , maar wel liggen blaffen.

Ach denk ik dan maar het beter dat ik het doe ,...dan de hond die we
niet hebben :-))

Ik ga jullie groeten en een fijne dag wensen.

Hou het gezond en zieken beterschap en blijf genieten elke dag van het
leven.

Gisteren weer wat E-books binnen gekregen wie het wil hebben.

Éven je e-mailadres door geven dan stuur ik ze je door .

Groetjes van Dini de R