Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Jun 22 09:27:48 CEST 2022

/Hallo allemaal een goedemorgen ./
/De zomer begint goed , maar iets te warm en te benauwd./
/De nacht was heel kort om kwart over twee liep over de grond ./
/Medicijnen genomen de hooikoorts op zijn ergst ./
/Je denkt dat zal wel helpen , helaas dus een korte nacht ./
/Maar niet getreurd weer een nieuwe dag met vele kansen en we gaan er
vandaag tegenaan./
/Maar wel in een lager tempo./
/Er is hier op het ogenblik veel lawaai , in het trappen huis worden de
deuren opnieuw geverfd,/
/maar er zal eerst worden afgeschuurd en een herrie is dat./
/Het lijkt of je in de tandartsstoel zit ./
/
/
/Seringen wat zijn die mooi en ruiken heel lekker , we hadden ze in huis
in de tuin in Utrecht./
/Maar dat waren witte , niet iedereen kan tegen deze geur , onze dochter
Ursula die krijgt er vreselijke/
/hoofdpijn van./
/Maar ja zo heeft iedereen wel wat , de orchideeën die doen het hier
goed ,.../
/de ene na de andere knop komt uit./
/Ja die ruiken niet ,of ruik het niet goed./
/In mijn neus zit nog steeds een vieze geur van de covid ,/
/of ik dat nog een keer kwijt raakt weet ik niet ./
/Maar ruik wel het eten als er word gekookt , dus er is niets mis mee :-))/
/Ook het geurtje wat ik op doe Dolce & Gabbana  eau de Toilette ./
/Mijn neus ruikt nu de koffie en heb daar ook trek in , allemaal een
fijne dag gewenst ./
/Doe vandaag rustig aan ,las een pauze in het is gewoon wat te warm./
/Hou van het leven en hou het gezond en zieken beterschap./
/Groetjes van Dini de R .
/
/
/