Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Za Mrt 5 10:26:57 CET 2022

/*Hallo allemaal een goede morgen.*/
/*Het is best nog heel fris , achter het glas is buiten prachtig maar
moet iets warmer worden .*/
/*Deze week laat de zon toch wel meer zien en een teken dat de natuur
gewoon zijn gang gaat.*/
/*Mensen die hun aardbeien plantjes weer in de grond zet , en weer
heerlijke aardbeien op  boterham eet.*/
/*Van de week had ik in een bakje fruit een aardbei maar smaakte nog
nergens naar .*/
/*IJsselstein weer druk met een nieuwe bestrating , nou hier krijg je
een kleine sik van,*/
/*wat ligt een beetje open .*/
/*Je moet naar het stadje zover omrijden dat je er geen zin meer in heeft.*/
/*Gisteren de boost gehaald met vele omwegen, reed de laan in die we
moesten hebben,*/
/*helaas er stond een afsluiting , vooraan niet aangeven , werk aan de
straten .*/
/*Kon niet draaien met de scoot moest achteruitrijden en zeg het niet
hardop met het gemopper  , toen een stukje gras genomen*/
/*en een draai gemaakt, een politie agent in de auto gaf me een duimpje
,heb ik het toch goed gedaan.*/
/*In het centrum waar we moesten prikken was een blik bejaarden los
gelaten , echt heel druk.*/
/*Kon met de scoot door het gebouw rijden voor in achter uit met gemak.
*/
/*Vannacht weer met koude rillingen gelegen, zoals met de eerste prikken.*/
/*Nu een stijven arm maar dat gaat weer over het is voor het goede
doel:)))*/
/*Ga jullie groeten en wij gaan aan de koffie.*/
/*Fijne dag allemaal en zieken beterschap.*/
/*Groetjes van Dini de R.