Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do Mrt 10 11:35:11 CET 2022

/*Hallo allemaal een goede morgen .*/
/*Het word weer een hele mooie dag , we worden gewoon verwend .*/
/*En word elke dag ietsje warmer waar we allemaal toch naar verlangen.*/
/*Langzaam aan zie je weer naar buiten komen om in de tuinen te gaan
werken.*/
/*Aan de overkant bij ons langs de sloot heeft er een  wat groen was ,
er uit getrokken ,*/
/*daar komen allemaal stenen te liggen ,en begint te lijken op een
grafzerk .*/
/*Heel jammer want was best een mooie tuin.*/
/*Je ziet het steeds meer , geen tijd om de tuin te onderhouden .*/
/*Vannacht behoorlijk koud gehad , lag gewoon te rillen toch maar iets
extra,s boven op het dekbed gedaan.*/
/*Maar gelukkig wel weer in slaap gevallen .*/
/*Gisteren Jannie gesproken heeft veel last van de Covid , vreselijk moe
en veel hoofdpijn.*/
/*Jannie knap gauw op , het mooie weer zal je er weer bij helpen.
*/
/*Kan er over mee praten, en soms ben niet vooruit te branden.*/
/*Maar probeer telkens meer , moet er op een of andere manier uit komen .*/
/*Jammer dat de bijsluiter van de Covid niet helemaal bekend was .*/
/*Nou hou ik helemaal niet van de bijsluiter , als je het leest dan word
daar al ziek van :-))*/
/*Ga jullie een fijne dag wensen moet aan de slag om fit te blijven .*/
/*Eddy houd toezicht dat ik niet smokkel , als het te zwaar word:-))*/
/*Zieken beterschap en hou het wel gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R