Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo mei 25 11:03:30 CEST 2022

/Hallo allemaal een goede morgen./
/Hier is het een beetje zon ,maar af en toe donkere wolken ,
/
/maar volgens Bartje zou het droog blijven./
/Wij hebben vroeger een kater Poeke gehad een rode , je weet rode en
vale zijn donderstralen , maar Oh zo lief./
/Het was een keeper die hield van kleine zachte balletjes vangen ,/
/ging in de hoek van de kamer staan en spelen maar ./
/Poeke is opgegroeid met een hond Boxer en lag dan ook keurig van Bengo
in zijn mand te slapen./
/Maar buiten was het draak , ging soms bij de overburen in de slaapkamer
in het raamkozijn liggen./
/En wij maar roepen Poeke kom hier dat mag niet :-))/
/Als in de avond een blokje vierkant gingen liep die mee en mauwde de
hele weg tot we weer thuis waren./
/Buiten in de tuin  kon je blijven roepen , kom we gaan slapen naar
binnen , nee meneer bleef op de schuur liggen./
/Maar respect had die wel voor mij , als die maar wat brokjes kreeg
stond hij bij de deur ./
/De kinderen van ons waren gek op en verklede ook de kater met een
mutsje op en in de poppenwagen reden met hem rond./
/Poeke is in 1974 mee verhuist naar IJsselstein , durfde niet het balkon
op en was een huiskater geworden./
/Hij heeft ons veel liefde gegeven tot hij in de badkamer op de wastafel
was gesprongen en er weer afging ,/
/daar heeft hij een rug hernia aan overgehouden , zijn achterpootjes
wilde niet meer ./
/Helaas moesten we hem laten inslapen op 12 jarige leeftijd , onze Poeke
was er niet meer .
/
/Daarna nog een hondje Linda gehad maar door de astma en verzoek van
ziekenhuis weg moeten doen naar een andere lieve baasje ./
/En daar heb spijt van gehad als haar op mijn hoofd .
/
/Nu al heel lang honden of katten gehad , we genieten van de hondjes van
Henni en Lee ./
/Die in juli hier 11/2 week komen zei gaan naar Amerika  , er geen
pension meer vrij die ze kan hebben ./
/Dus nog een keer bij Oma en Opa komen de oude heren die ook al op
leeftijd zijn./
/Gisteren heeft Kleindochter Haylee een stage plek gevonden en
aangenomen in Amsterdam/
/bij het Scapino Ballet een half jaar op de decoratie afdeling ./
/Kind was hartstikke blij ./
/Ik ga jullie groeten en een hele fijne dag wensen , zieken beterschap,
hou het gezond en geniet van het leven./
/Groetjes van Dini de R
/
/
/