Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Vr Nov 4 09:55:13 CET 2022

/Hallo allemaal een goede morgen ./
/Het is fris ,maar gelukkig droog ./
/Vanmorgen eerst wat opgezocht in oude mappen , en zowaar kom weer wat
tegen ,  niet gebruikt ./
/Vond het bij de tijd van het jaar passen ./
/Doe niet gauw wat weg , maar het worden er teveel ./
/Gisteren vriendin aan de telefoon gehad en ging weer goed met haar,
/
/alleen wennen in het nieuwe appartement ./
/Het is moeilijk om na lange tijd afscheid te nemen van je eigen huis,
/
/maar beter met z,n twee blijft , dan allebei apert ,
/
/want vaak als iets gaat mankeren word het vaak gescheiden wonen ./
/Ze hoorde niet meer goed aan de telefoon , maar oren uitspuiten gaat
het nu des te beter ./
/Mijn broer zijn vrouw is opgenomen in een verpleegtehuis en hij woont
nu alleen ,/
/en de heimwee naar elkaar is zo erg , dat zei beiden het leven niet
leuk meer vinden./
/Jammer dat oud worden en iets gaan mankeren dit het nadeel is ./
/Dat heb je ook als je je naaste verliest , dan is het alleen zijn ook
verdrietig  en niet oplosbaar,/
/maar je moet het jezelf proberen te rooien  en proberen door te gaan ./
/En menigeen heeft het al meegemaakt ./
/Het zijn van die die dingen die dagelijks gebeuren ./
/Maar ik ga een eind aan breien , mijn bolletje wol is op ./
/Allemaal een fijne vrijdag gewenst , zieken beterschap , hou van het
leven en hou het gezond./
/Groetjes van Dini de R
/
/