Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Nov 22 10:09:10 CET 2022

/Hallo allemaal een goede morgen ./
/Het ziet er guur uit buiten , een verkeerde wind./

/Gisteravond weer een film opgezet , ben wel bezig met kerstfilms op te
nemen van RTL 8 ./
/Gister een lange kerstfilm , er is niets anders als voetballen , echt
ik heb er helemaal niets mee./
/Eddy heeft heel wat films gespaard door de jaren heen , en er is nog
genoeg om ons te vermaken./
/En ook vaak terug te kijken./
/Vandaag niet in mijn knollentuin , ik brom van binnen ./
/Als het dan maar van binnen blijft zitten:-))/
/Doe ook niet veel , even op de plaats rust en kijken of het weer zakt ./
/Eindelijk na een jaar of drie werken de ondergrondse containers , ja
dan heb je ook wat./
/Maar voor een invalide is het niet bereikbaar te hoge stoep./
/De gemeente pet stond te hoog om het toe te geven , je kan je druk
maken , ze doen toch wat zei willen./
/En vaak is het deze instanties zo./
/Wij nemen een kop koffie om weer wat fitter te worden ./
/Een groet naar allen , hou het gezellig op de dinsdag./
/Maar hou het gezond en hou van het leven , en zieken beterschap./
/Groetjes van Dini de R .
/
/
/