Onderwerp : [Adromapsp] Goedemorgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Okt 11 10:00:17 CEST 2022

/Hallo allemaal een goede morgen ./
/Het is een mooie dag ,maar toch wel fris./
/Maar de zon is er en dan is alles weer goed./
/Vannacht vaak wakker geweest , en om 7 uur stonden we naast het bed./
/
/
/En zo begon ik gisteren te schrijven maar niet verder gekomen
,opgeslagen en kon vandaag het afmaken./
/Het was te druk hier in huis , de hulp was bezig en leid dan de
aandacht af ./
/De thuiszorg was vandaag vroeg en dan ben ook vroeg klaar en aangekleed./
/
/
/En de wrede sadist heeft zich  goede kant laten zien en zoals die is  ,
/
/wat ellende brengen die voort brengt , zoveel mensen weer dood door die
gek en dwaas ./
/Die heeft het bestaansrecht allang verspeelt en die heeft geen geweten./
/Die is als sadist geboren , kan niet anders ./
/Wat moeten wij blij zijn dat onze wiegje hier stond in Nederland  en
niet daar ./
/
/
/De lucht is blauw en een paar kleine wolkjes die het ons vandaag weer
aangenaam maakt./
/Het ziet er buiten zo vredig uit kon het maar overal zo zijn ./
/Vandaag alleen wat werkjes die gedaan moeten worden , verder hou ik me
rustig,/
/moet wel , het zit niet helemaal snor , maar we blijven gewoon doorgaan ./
/Eddy zou zeggen je ben kort van stof :-)) weinig te zeggen./
/Heb mijn tweede kop koffie op , die zal me wel weer uit het slop trekken./
/Allemaal een dag om van te genieten , en doe dit ook maar ./
/Zieken beterschap, hou van het leven , want soms duurt dit ook maar even./
/En hou het gezond ./
/Groetjes van Dini de R
/
/