Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do Okt 13 11:12:24 CEST 2022

/Hallo allemaal een goede morgen ./
/Het is fris en het regent af en toe ./
/Vanmorgen eerst even gezeten om bij te komen ,
/
/ja er zijn dagen bij dat me eigen niet kan velen te kort bij adem./
/Maar vooruit met de geit gewoon aan de gang gaan./
/Een van de thuiszorg kwam de kranten halen , haar hond Mali heeft  11
puppy's geworpen  ./
/Toch maar kranten sparen voor dat ze straks onder plassen ./
/Een paar adressen bij cliënten waar zei ze ophaalt./
/Op facebook de Moeder Mali met de  puppy,s gezien en zo aandoenlijk ./
/Maar eerst even koffie gedronken samen ./
//
/
/

/Ik ga jullie groeten een er een eind aan breien ./
/Fijne dag voor iedereen en hou het gezond en hou van het leven./
/Groetjes van Dini
/
/
/