Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do Sep 22 10:26:20 CEST 2022

/Schoonheid zit niet aan de buitenkant ,  jij straalt het naar buiten.
/
/
/
/Hallo allemaal een goede morgen ./
/Het word een mooie dag , de zon heeft er nu nog zin in ./
/De erge warmte krijgen volgens mij nu niet meer ,maar hier zijn we
tevreden mee ./
/
/
/Ik kreeg van iemand een voor schrijven en de plaatjes compliment , ja
schrijven doe je van uit je hart./
/Wat je vroeger niet mocht zeggen en alleen aanhoorde  als kind ./
/En je nam het ook om dat je niet beter wist./
/En kleine kinderen hebben grote oren en slaan dat op op hun harde
schijf :-))in het brein
/
/Eddy heeft me hier bij geholpen , jij mag je uiten zoals je bent , wie
houd je tegen./
/En er zat veel in mijn hoofd , en ja eenmaal schrijven dan komt er veel
naar buiten./
/Of het nu goed is of slecht en leuk is of verdriet  , het maakt niet
uit ,maak van je hart nooit een moordkuil ./
/Maar wel in goede bewoording , en echt schelden of lelijke woorden
helpen je hier echt niet bij./
/En ja de computer heeft me met veel dingen het leuk gemaakt , zoals
creatie,s maken ./
/
/
/Ja kom net onder de douche vandaan en ben gewoon moe , wou dat daar een
eind aan kwam ./
/Het gevoel of de dag dan te lang duurt ./
/En geef me daar ook aan over om weer vanmiddag weer te gaan doen./
/De corona slaat weer overal toe Nickey en Olaf zijn een midweek naar
Disneyland in Parijs geweest ,/
/kwamen thuis met corona , Myrthe heeft het op de kleuterschool
opgelopen en doorgegeven aan Mark haar vader ./
/Hopen dan Cynthia en Yenthe het niet krijgen./
/Voor hun is het verboden toegang :-))hier ./
/Maar heb ze wel gebeld en beterschap gewenst , hopen dat ze niet de
erge krijgen./
/Het ligt weer op de loer ./
/Maar ga jullie groeten en een hele fijne dag toewensen ./
/Zieken beterschap ,hou van het leven en hou het wel gezond ./
/
/
/Groetjes van Dini de R
/