[Adromapsp] Goede morgen.

Dini en Eddy de Redelijkheid dinieneddy op live.nl
Wo Feb 1 10:42:47 CET 2023

/Hallo allemaal een goede morgen./
/De zon schijnt en achter het glas en de verwarming is het best uit te
houden ./
/Om half elf gaat die weer uit , we weten nog steeds wat blokverwarming
gaat kosten./
/  De vraag of ik bij Bea op bezoek zou willen , Nee  maar zou wel eens
willen weten hoe ze woont ./
/Ooit daar bij Drakenstein voor het hek gestaan met de fiets toen ik het
astma centrum Hilversum lag 1983
/
/, maar je ziet eigenlijk helemaal niets .
/
/Het is hier een gezegde , ben je ook uitgenodigd :-)) of ze hebben dit
jaar weer vergeten met een lintje :-))
/
/We waren 50 jaar getrouwd , toen zei iemand hier , komt de burgemeester
bij jou op bezoek./
/Ook nee , wij vragen dit niet , moet uit zijn eigen komen , anders kan
die voor mij weg blijven./
/Dus al dat hoge bezoek hoeft niet , laten we maar gewoon doen./
/Of iemand nou honderd word je zal het moeten aanvragen om de burgervader ,/
/ en dat is niet spontaan om iemand te feliciteren./
/
/

/1 februari 1953 , de watersnood , wij waren 10 jaar toen die uitbrak ./
/Ik kan me het goed herinneren , en ja het veel indruk toen op me gemaakt./
/Gisteren op journaal een man nu 94 jaar die een baby had gered en nu
eindelijk een keer had ontmoet./
/Hij twijfelde altijd was het een meisje of jongen was , maar de dame
had hij nu voor het eerst ontmoet ./
/Jammer dat iemand daar nooit is achter gekomen ./
/
/
/Maar ga jullie groeten en een mooie dag wensen ./
/Zieken veel beterschap , hou het gezond en hou van het leven./
/Maak er een leuke dag van ./
/Groetjes van Dini de R .
/
/