[Adromapsp] Goede morgen.

Dini en Eddy de Redelijkheid dinieneddy op live.nl
Di Feb 7 09:35:40 CET 2023

/Hallo  allemaal een goede morgen./
/De daken zijn wat wit uit geslagen door de vorst , en heeft licht
gesneeuwd .
/
/maar het zonnetje zal straks allemaal weer weg vagen./
/Maar blijft toch een beetje koud./
/Na een heel druk weekend en een vrije dag ben ik weer bijgekomen ./
/De feestmuts weer in de kast , tot mei dan word Eddy 80 jaar ./
/Zondag ons hele nageslacht weer gezien , 14 bij elkaar en de kleintjes
extra geknuffeld ./
/Goed in de bloemen gezet en nieuwe orchideeën , de vensterbank is
aardig aangevuld kan geen plant meer bij ../
/Ik had er zelf eigenlijk al , en ook in bloei staan , maar nu meer
kleur erbij ./
/Veel wensen had ik niet , een mens heeft al genoeg in huis , en wil je
zelf wat hebben  , koop je het :-))/
/Als je die moppies hebben we weer  gezien , zijn we weer tevreden./
/Om half zes na het eten is alles vertrokken naar huis./
/De vaatwasser heeft twee keer gedraaid , en alles was weer op zijn
plaats ./
/Maar ik was moe en moest een dag vrij nemen ./
/En gelukkig neemt het gewone leven zijn eigen gang :-))
/
/
/
/Allemaal een fijne dag gewenst , zieken beterschap ./
/Hou het gezond en hou van het leven./
/Groetjes van Dini de R
/
/