[Adromapsp] goedemorgen/middag / avond

Han han_de_koning op zeelandnet.nl
Zo Jan 15 10:36:28 CET 2023

Goedemorgen

Hij of zij ! had het reuze naar de zin..  maar ik baalde als een stekker op
den duur,

Je kan geen kant op   **alleen** ,  wilde om boodschappen,  ben je
afhankelijk  van  iemand die wat wil meenemen

En die doen het graag hoor  ,daar niet van  maar je wil naar buiten.maar het
kwam toch

Letterlijk  en figuurlijk   met bakken.. 40 mm in de meter naar beneden

 En NU.. ja ja Gerrit  ZON  heerlijk om de gordijnen open te doen .. en JA
daar staat hij..

En al geven ze nu sneeuw af en het gaat weer erg vriezen.. is anders??? Als
die bakken met regen

Is ook water maar ((ander water ????  ik spoor niet hoor   zit hem in die
zon !!

Wens je een hele fijne zonnige  ZONDAG  tot m op ils   groetjes Han