[Adromapsp] Goede morgen.

Dini en Eddy de Redelijkheid dinieneddy op live.nl
Vr Jan 20 09:32:56 CET 2023

/Hallo allemaal een goede morgen./
/De wereld is wit in Nederland , voor degene die er van houd
,.....eindelijk sneeuw ./
/Maar geef mijn portie aan Fikkie :-))/
/De thuiszorg zei dat het makkelijk was om te fietsen , de padden waren
schoon./
/Gisterenmiddag naar het ziekenhuis Nieuwegein geweest om bloed te
prikken ./
/Om half twee opgehaald ,
/
/maar je bent zo klaar met prikken ./
/En ja een beker warme chocolade melk gedronken  en Eddy koffie ./
/En maar wachten./
/Maar om kwart over drie weer gehaald met de taxi ./
/Half vier thuis , door en door koud , in hal waar je zit was het
vreselijk koud,/

/Thuis de verwarming aangezet , maar was niet warm te krijgen./
/De wind stond op het noorden./
/Eddy heeft gekookt , en dan ben je blij met iets warms in je lijf ./
/Maandagmiddag naar de longarts en bereid me er al op voor , wachten en
nog eens wachten./
/Maar dan ga ik met de scoot in het taxibusje , tegenwoordig een week
van te voren bestellen .
/
/Maar is niet anders ./
/Hoop dan even zonder ziekenhuis bezoeken te zijn./
/Ja er zijn van die dagen dan kan ik me eigen niet velen ./
/Allemaal een groet uit wit IJsselstein , zieken beterschap, hou het
gezond en hou van het leven./
/Groetjes van Dini de R
/
/