[Adromapsp] weekles

sophia.denen op hetnet.nl sophia.denen op hetnet.nl
Zo Jan 29 12:23:57 CET 2023

Gretchen gefeliciteerd met het winnen van de weekles.

Als ik op de link klik van de nieuwe les zegt mijn Laptop dat hij hem niet kan vinden.

Kan iemand mij helpen.

B.V.D. groetjes Sophia

Van: Adromapsp <adromapsp-bounces op adromapsp.nl> Namens Gkma Dreijer
Verzonden: zondag 29 januari 2023 11:49
Aan: adromapsp op adromapsp.nl
Onderwerp: [Adromapsp] weekles

Hallo allemaal. Tot mijn schrik en verrassing heb ik de weekles gewonnen. 😋 😊 ☺.

De tijd staat niet stil, zo heet de nieuwe les, wat ik aan den lijve meemaak.

Ik doe rustig aan maar de tijd vliegt voorbij. Dit is hem dan!

https://www.pspmagnifique.nl/HOOFDMAP%20LESSEN/Blend%20lessen/De%20tijd%20staat%20niet%20stil%20Tag/detijdstaatnie_st.ht

veel succes. Gretchen.