[Adromapsp] Goede morgen.

Dini en Eddy de Redelijkheid dinieneddy op live.nl
Wo Mrt 22 09:26:04 CET 2023

/Hallo allemaal een goede morgen/
/De zon is door gekomen en hopelijk voor de hele dag/
/Het staat allemaal wat vriendelijker
/
/De thuiszorg was nu vroeg , dus ook weer vroeg aangekleed , hou niet
van in pyjama lopen/
/Om 6 uur ben ik er uitgegaan kreeg last van mijn rug
/
/en de tijd gaat het weekend uurwerk weer vooruit/
/Helaas daar heb dan weer een weekje last van/
/
/
/Vannacht de benen zo hoog mogelijk gelegd om maar geen brand in de
benen te krijgen/
/Helaas onder mijn knieën twee grote brandblaren/
/Gelukkig zijn ze niet kapot gegaan  ze drogen van zelf uit
/
/Maar moet er eilandpleisters op doen dat er geen vuil in komt/
/Door mijn kousen zouden wondjes open kunnen gaan
/
/Ik sta gewoon in de nacht in de fik , de zomer moet maar snel komen dan
lig weer/
/zonder dekbed/
/
/
/De woensdag is alweer aangebroken de weken gaan me eigenlijk te hard
/
/Vanmiddag even strijken , maar dat kan ik zittend op mij bureaustoel
/
/Word op goede hoogte gezet de strijkplank , dan is het ook zo weer gedaan/
/Maandag krijgen we weer hulp , dan is ze weer terug uit China
/
/Je hoeft geen andere te vragen er is niemand  personeel te kort/
/
/
/Wij gaan aan de koffie en ja daar kikker je weer van op ,/
/vroeger zei mijn moeder kijk maar uit daar krijg je rode haren van:-))/
/Zieken beterschap Jannie denk aan je konden we je maar helpen/
/Hou het gezond en hou van het leven ,want soms duurt dit allemaal maar
even
/

/Groetjes van Dini de R
/